top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

MOJA PIERWSZA SESJA

Ja w roli fotografa!

Udało się! Poznałam super dziewczynę , która jest fotografką i zabrała mnie na sesję zdjęciową pary 📸 Zapraszam tutaj: @mykhalchuk_photo

Odpowiedziała na moje pytania na temat fotografii i pokazała mi podstawowe ustawienia w aparacie i samo to bardzo dużo mi dało. Jestem za to bardzo wdzieczna! Zdjęcia wyszły ładne i klimatyczne. Lubie taki oldschoolowy styl. Wychodzę z założenia że zdjęcia mają oddawać rzeczywistość i staram się nie używać dużo przeróbki.

Fotografia była obecna od zawsze w moim domu. Mam mnóstwo filmików z dzieciństwie, potem nastąpiła mała przerwa i z rodziców apart przeszedł w moje ręce. Teraz to ja jestem fotografem i filmowcem rodzinnym. Lubię mieć pamiątki z wspólnych spędzonych chwil, zawszę fajnie się wspomina. A dodatkowo jest to nabywanie doświadczenia za każdym razem!



Pocałunek

Para przy wodzie

Love story

Uśmiechy prwy zodzie


Zapraszam na sesję do siebie 🤍

Oli


25 wyświetleń0 komentarzy

Comments


bottom of page