top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

23 things I learned in 2023



23 rzeczy z 2023
23 things from 2023

23 rzeczy wyciągnięte z 2023 roku


Rok 2023 był turbuletn, działo się sporo, choć wydaję mi się taki banalny. Wzloty i upadki towarzyszą jak u każdego ale dzięki temu można się dużo nauczyć i ewentualnie nie popełnić kolejny raz tego błędu. Zatem jestem wdzięczna za ten rok, że tak dużo się działo i dzięki temu mam więcej perspektyw na 2024 rok, który całkiem fajnie się zaczyna! Lista 23 rzeczy, których się nauczyłam w ubiegłym roku (still in the process):


  1. Mieć jasno wypisane cele i marzenia (i sobie je przypominać regularnie)

  2. Być bardziej konsekwentna

  3. Odpuszczać kiedy trzeba

  4. Przestałam się porównywać do innych

  5. Każdego dnia staram się być lepszą wersją siebie

  6. Małymi krokami do przodu, małe rzeczy doprowadzają do dużych

  7. Jeśli mnie coś nudzi, ja to muszę zmienić na coś co lubie i chcę

  8. odcinać się od toksycznych, niepotrzebnych osób, cenię swoją wartość i swój czas

  9. Wymagać więcej od siebie, żeby do czegoś dojść

  10. Samo się nic nie zrobi

  11. Zmiany zaczynają się u mnie w głowie

  12. Być bardziej wdzięczna za to co mam, za to co osiągnęłam, za miejsce w którym jestem

  13. To "JA" jestem najważniejsza dla siebie, nikt inny o mnie nie zadba

  14. Nauczyłam prosić się o pomoc, jeśli jej potrzebuję

  15. Jestem spontaniczna i muszę to wykorzystać w zawodowym życiu

  16. Pozytyne nastawienie przyciaga

  17. Bez samoakceptacji nie znajdę daleko

  18. Prowadzenie firmy nie jest łatwe ale calkiem do zrobienia

  19. Bardzo ważny jest samorozwój

  20. Otaczać się dobrymi, właściwymi osobami (nie ilość a jakość się liczy)

  21. Media społecznościowe = zjadacze czasu

  22. Dać sobie czas

  23. Umiejętnie dzielić swój czas praca/odpoczynek


Teraz czekam na kolejne 24 news things których nauczę się w tym obecnym roku.


See u!

Oli

14 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page