top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

Fresh Start

Zaktualizowano: 11 lis 2023


Dziewczyną wybierająca nowy start, uśmiecha się do życia.

Nowy stary, nowa Ja, bla bla bla... Wszyscy czekają na nowy rok żeby zacząć od nowa, a tak naprawdę życie się cały czas ciągnie. Dla mnie nowy start był założeniem firmy OB PROJECTS, który stał się z dnia na dzien, niespodziewanie. Odkąd pamiętam chciałam mieć własną firmę i zawsze odkładałam to na potem, jak będę gotowa.. czyli nigdy. Siłą rzeczy stało się to co miało się stać. Firma jest, stres i nerwy sa bo jak by mogło ich zabraknąć, pomysły również i teraz musze samej sobie udowodnić że to właśnie jest ten czas.

Potrzebuje takiej chwili spokoju aby się ogarnąć, a innym razem kopa w d*pę aby zacząć działać, zapewne nie ja jedyna tak mam.



Czasami mam ten strach przed oczami: a co jeśli mi się nie uda? co zrobie? co ktoś powie? w sumie to człowiek na błędach się uczy i to całe życie, więc już staram sie tym nie przejmować tak, robię co mogę w danym momencie i daje z siebie wszystko. Wygląda na to że tego potrzebowałam żeby zacząć działać. Nie idzie zawsze zgodnie z planem, a reczej prawie że nigdy ale nie narzekam na brak niespodzianek, zawsze jest coś co podniesie ciśnienie w ten dobry lub gorszy sposób haha. Zatem kończąc pierwsy post na blogu zachęcam do podjęcia ryzyka żeby potem pić szampana 🥂

Na zdrowie!

Taki oto mój powitalny pierwszy post.


Oli




20 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page