top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

GOALS 2024


coming soon
Be ready 2024


"Nowy rok, nowa ja", "Od nowego roku zaczynam siłownię", "Biorę sie za siebie", "Zaczynam się zdrowo odżywiać"...

Kochane teksy znane wszystkim, powracające co roku, a wiadomo jak jest, podejmuję się wielkie wyzwania, zapis na siłownię, trenowanie, bieganie codziennie, zaczynanie nowej aktywności.. i wiele innych. Często kończy się to tak, że zaczyna się wprowadzać te wszytskie wielkie zmiany w życie i po miesiącu, dwóch, przepada wszytsko i się jakimś cudem, co roku, po mniej więcej tym samym okresie poddajemy. Oczywiście mam to przetestowane również na samej sobie i po rozmowach z bliskimi, duuuuuży procent nas tak ma. Wydaje mi się, że dzieje się tak przez zarzucanie sobie zbyt dużych celów, oczekiwań i mało czasu na ich realizacje. A wiadomo efekty chciało by się już tuż, tuż.


Postanowiłam że w tym roku „nowy rok, nowa ja” będzie jak najbardziej prawidłowa, ale bardziej nie nowa ja, tylko lepsza ja. Pod koniec tego roku mam już ze sobą inny mindset, inne myślenie, widzę więcej perspektyw i dalsze plany. Klapki z oczu powoli zaczynają mi opadać i zaczynam prawdziwie żyć dla siebie a nie tylko przeżyć życie, co robiłam do tej pory. Dlatego już pod koniec tego roku zrobiłam sobie Goals list od października do grudnia 2023 z której jestem dumna bo większość rzeczy została zrobiona! I zabieram się za goals list 2024, którą pewnie podzielę na pół albo na pory roku żeby ułatwić sobie planing osiągania tych celów. Rok 2024 będzie dla mnie rokiem pod tytułem: Consistency. Chcę nauczyć się systematyczności w tym co robie i osiągać więcej a nie zaprzepaszczać moje pomysły i plany. Zauważyłam że gdy jestem do czegoś „zmuszona” czyli gdy mam dead linę albo zobowiązałam się do czegoś i już nie ma możliwości wycofania się to robię to! Za to, jak nie mam nad sobą bata to oczywiście że zwlekam, przekładam wszystko jakby miało się samo zrobić. Pół roku albo nawet rok zajęło mi zrozumienie że muszę zacząć żyć własnym życiem, dlatego zaczynam wszystko pisać aby potem to zwizualizować i dotrzeć do celu!

Good luck!




Goals list przykładowy


lista celów 2024, goals list 2024
MY GOALS LIST 2024



29 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Σχόλια


bottom of page