top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

New Year, better me

Ogłaszam że już nie "New year, New me" tylko "BETTER ME" ❤️


Nie chodzi o to aby zaczynać wszytko od nowa, drastycznie wszystko zmieniać bo chyba wiemy jak to się skończy? Zbyt wielką presją i wszystko przepadnie a w nas zostanie niesmak i brak chęci do działania dalej. Fajnie jest mieć postanowienia ale je utrzymać już gorzej, już to widzę po sobie w pierwszych dniach nowego roku. Najciężej jest mi pozbyć się starych złych nawyków.

Planuję teraz chodzić wcześniej spać, dobrze się wysypiać i wstawać wcześniej wtedy wiem że mam motywację i jestem produktywna! Ciężej jest mi wstawać wcześnie jak za oknem jest jeszcze ciemno i to była ostatnio moja wymówka. Z czego nie zrobiłam połowy rzeczy, które chciałam zrobić.

Dodatkowe dwa punkty do Goals List 2024:

  • Pozbyć się prokrastynacji (lenistwa)

  • Chcieć więcej od życia

Latwo mi się wszystko planuje, trudniej już realizuje. Ale mogę być pierwsza do dawania porad co i jak zrobić, śmieszne nie? To jest straszne ale życie jest na tyle długie żeby zmieniać to! I zaczynam od dzisiaj, ponieważ post jest pisany na spontanie, już drugi tydzień z rzędu jest dodany w czwartek jak to sobie wyznaczyłam więc coś tam przestrzegam i jestem z tego dumna.

Kolejny krok będzie zrobienie filmików do portfolio z 8 mam 1. Co do tego to ostatnio jest słaba pogoda więc cały czas na to zwalam winę (wiadomo że zawsze coś znajdę). Ale już dość podzieliłam sobie krencenie i montaż więc jak nie w przyszły czwartek to za dwa tygodnie odezwę się aby potwierdzić że skończyłam i dałam radę! (Bez żadnej ściemy) 💪🏼

Sylwestrowa torebka oświeca się jak moja przyszłość!



See U!



14 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page