top of page
  • Zdjęcie autoraoliviabukowska0

Santa Baby

Cieszy mnie widok świątecznych ozdób w domach, na mieście, świąteczne piosenki, ten cały świąteczny klimat. Zawszę powracają do mnie wspomnienia ze świąt gdy byłam dzieckiem, gotowanie potraw świątecznych, lepienie uszek, gotowanie kompotu czy jeszcze pieczenie makowca, sernika czy jeszcze mazurka!

Lubię mieć taki klimat w domu dlatego w tym roku stwierdziłam że kupię kilka fajnych ozdób i spróbujemy zrobić coś fajnego. U mnie choinkę kupuję się kilka dni przed świętami (jak mama przyjeżdża), więc niech już ten klimat gości w domu na przywitanie świątecznego drzewa.

Przy okazji zrobiłam "sesje produktową" fajnych rzeczy z Pepco, które zobaczycie poniżej !



Santa Baby Smoothie

Santa Baby Smoothie z świeczka

Mroźny poranek z Santa Baby

Świąteczny kubek Hohoho

Zimowe śniadanie Hohoho

14 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page